01 Aralık 2007

KURAN SENİNLE KONUŞUYOR-13-HAMD O'NA-SELAM SEÇİLMİŞLERE

23-MÜMİNUN
29. Ve kur rabbi enzilnı münzelem mübarakev ve ente hayrul münzilın

Diyanet Vakfı 29. Ve de ki: Rabbim! Beni bereketli bir yere indir. Sen, iskân edenlerin en hayırlısısın.
Elmalılı Hamdi Yazır 29-Ve de ki: "Ey Rabbim, beni mübarek bir yere kondur; Sen konuklayanların en hayırlısısın."
Yaşar Nuri Öztürk 29 Şunu da söyle: "Rabbim, beni bereketli bir yere indir! Sen, konuk ağırlayanların en hayırlısısın





31-LOKMAN-25-

.......kulil hamdü lillah bel ekseruhüm la ya'lemun

De ki: "Hamdolsun Allah'a" Fakat pek çokları bilmezler.


37-SAFFAT
180. Sübhane rabbike rabbil ızzeti amma yesifun

181. Ve selamün alel murselın

182. Vel hamdü lillahi rabbil alemiyn
Diyanet Vakfı 180. Senin izzet sahibi Rabbin, onların isnat etmekte oldukları vasıflardan yücedir, münezzehtir.
Elmalılı Hamdi Yazır 180-Güç ve kuvvet sahibi Rabbin, onların isnat enikleri vasıflardan münezzehtir.
Yaşar Nuri Öztürk 180 Senin Rabbinin, o ululuk ve kudretin Rabbinin şanı yücedir onların verdiği sıfatlardan...
________________________________________
Diyanet Vakfı 181. Gönderilen bütün peygamberlere selam olsun!
Elmalılı Hamdi Yazır 181-Selam tüm peygamberlere!
Yaşar Nuri Öztürk 181 Selam olsun tüm hak elçilerine!...
________________________________________
Diyanet Vakfı 182. Alemlerin Rabbi olan Allah'a da hamd olsun!
Elmalılı Hamdi Yazır 182-Ve hamd alemlerin Rabbi Allah'a!
Yaşar Nuri Öztürk 182 Hamt olsun âlemlerin Rabbi Allah'a!...

KURAN SENİNLE KONUŞUYOR DİZİSİNE BURADA SON VERİYORUM..BEN SADECE ÖRNEK VERMEYE ÇALIŞTIM...DİLEYEN KENDİNE BİR YOL TUTAR...BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİYM İLE BAŞLAR ELHAMDÜLİLLAHİ RABBİLALEMİYN İLE BİTİRİRİZ....HER ŞEYİNİZ YETERLİ OLSUN...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa