13 Aralık 2007

KURAN BANA DİYOR Kİ-7-O BANA KAFİDİR

9-TEVBE

128. Le kad caeküm rasulüm min enfüsiküm azızün aleyhi ma anittüm harısun aleyküm bil mü'minıne raufür rahıym

129. Fe in tevellev fe kul
hasbiyallahü la ilahe illa hu aleyhi tevekkeltü ve hüve rabbül arşil azıym



Diyanet Vakfı 128. Andolsun size kendinizden öyle bir Peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya uğramanız ona çok ağır gelir. O, size çok düşkün, müminlere karşı çok şefkatlidir, merhametlidir.
Elmalılı Hamdi Yazır 128-Andolsun ki, size kendinizden gayet izzetli bir peygamber geldi; zorlanmanız ona ağır geliyor, üstünüze çokça titriyor; mü'minlere karşı çok şefkatli, çok merhametlidir.
Yaşar Nuri Öztürk 128 Yemin olsun, içinizden size onurlu bir resul gelmiştir. Sizi rahatsız eden şey onu da üzer. Çok düşkündür size. Müminlere ise daha şefkatli, daha merhametlidir.
________________________________________
Diyanet Vakfı 129. (Ey Muhammed!) Yüz çevirirlerse de ki:
Allah bana yeter. O'ndan başka ilâh yoktur. Ben sadece O'na güvenip dayanırım. O yüce Arş'ın sahibidir
.
Elmalılı Hamdi Yazır 129-Eğer aldırmazlarsa de ki: "
Bana Allah yeter! O'ndan başka ilah yoktur! Ben O'na dayanmaktayım ve O, o büyük Arş'ın sahibidir
!"
Yaşar Nuri Öztürk 129 Eğer çekip giderlerse de ki: "
Allah bana yeter. İlah yok O'ndan başka. Yalnız O'na dayandım ben; büyük arşın sahibi O'dur."
________________________________________

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa