16 Şubat 2008

BİR BAŞKADIR MEMLEKETİM-BIRAKIP NEREYE GİDERİM




MEMLEKETİM

Havasına suyuna taşına toprağına
Bin can feda bir tek dostuma
Her köşesi cennetim ezilir yanar içim
Bir başkadır benim memleketim

Anadolum bir yanda yiğit yaşar koynunda
Aşıklar destan yazar dağlarda
Kuzusuna kurduna Yunus'una Emrah'a
Bütün alem kurban benim yurduma

Mecnun'a Leyla'sına erişilmez sırrına
Sen dost ararsan koş Mevlana'ya
Yeniden doğdum dersin derya olur gidersin
Bir başkadir benim memleketim

Gözü pek yanık bağrı türkü söyler çobanı
Zengin fakir hepside sevdalı
Ben gönlümü eylerim gerisi Allah kerim
Bir başkadır benim memleketim

SÖZ-FİKRET ŞENEŞ
AYTEN ALPMAN SÖYLÜYOR.....


SELAM SEÇİLMİŞLERE......SEVGİ TÜM YARATILANLARA.....


HAMD YARADAN'A HER ZAMAN...HER AN...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa