28 Aralık 2007

KURAN PEYGAMBER VE SEÇİLMİŞLERİ KONUŞTURUYOR-5-İKİ GÜZEL TALEP

14-İBRAHİM
39. Elhamdü lillahillezı vehebe lı alel kiberi ismaıyle ve ishak
inne rabbı le semıud düa'
Diyanet Vakfı 39. "İhtiyar halimde bana İsmail'i ve İshak'ı lütfeden
Allah'a hamdolsun! Şüphesiz Rabbim duayı işitendir."

Elmalılı Hamdi Yazır 39 -Bana ihtiyarlık halimde İsmail ile İshak'ı lütfeden
Allah'a hamdolsun; şüphesiz ki Rabbim duayı işitiyor
.
Yaşar Nuri Öztürk 39 "İhtiyar yaşımda bana, İsmail ve İshak'ı bağışlayan
Allah'a hamt olsun! Benim Rabbim, duayı gerçekten çok iyi duyar."

________________________________________


40.
Rabbic'alnı mükıymes salati ve min zürriyyetı rabbena ve tekabbel düa'

Diyanet Vakfı 40.
"Ey Rabbim! Beni ve soyumdan gelecekleri namazı devamlı kılanlardan eyle; ey Rabbimiz! Duamı kabul et!"

Elmalılı Hamdi Yazır 40-
Rabbim, beni namazı devamlı kılanlardan eyle; soyumdan da; ey Rabbimiz duamı da kabul buyur!

Yaşar Nuri Öztürk 40 "
Rabbim! Beni, namazı/duayı yerine getiren bir insan yap. Soyumdan bir kısmını da. Rabbimiz, duamı kabul et!"



41.
Rabbenağfir lı ve li valideyye ve lil mü'minıne yevme yekumül hısab


Diyanet Vakfı 4l.
"Ey Rabbimiz! (Amellerin) hesap olunacağı gün beni, ana-babamı ve müminleri bağışla!"

Elmalılı Hamdi Yazır 41-
Ey Rabbimiz, hesabın başa dikileceği (görüleceği) gün, beni, anamı, babamı ve bütün müminleri bağışla!"

Yaşar Nuri Öztürk 41
"Rabbimiz, hesabın ortaya geleceği gün; beni, anne-babamı ve inananları affet!"




71-NUH
28.
Rabbiğfirliy ve livalideyye ve limen de hale beytiye mu'minen ve lilmu'miniyne velmu'minati ve la tezidizzalimiyne illa tebaren.


Diyanet Vakfı 28.
"Rabbim! Beni, ana-babamı, iman etmiş olarak evime girenleri, iman eden erkekleri ve iman eden kadınları bağışla, zalimlerin de ancak helâkini arttır."

Elmalılı Hamdi Yazır 28-
Ey Rabbim, beni, babamı, annemi, mümin olarak evime gireni, bütün inanan erkekleri ve inanan kadınları bağışla! Zalimlerin ise ancak helakını artır!"

Yaşar Nuri Öztürk 28
"Rabbim! Beni, anne-babamı, inanmış olarak evime gireni, tüm inanmış erkekleri ve inanmış kadınları affet! Zalimlerin de sadece helâk ve perişanlığını artır!"

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa