19 Aralık 2007

KURAN BANA DİYOR Kİ-15-BEN DE TEKRAR EDİYORUM-CANIMI MÜSLİM OLARAK AL VE BENİ SALİH KULLARINA KAT

12-YUSUF
100………………………..
…………………………………………inne rabbı latıyfül lima yeşa' innehu hüvel alımül hakım
101-Rabbi kad ateytenı minel mülki ve allemtenı min te'vılil e
hadıs
fatıras semavati vel erdı ente veliyyı fid dünya vel ahırah teveffenı müslimev ve elhıknı bis salihıyn


DİYANET-100………………………………….Şüphesiz ki Rabbim dilediğine lütfedicidir. Kuşkusuz O çok iyi bilendir, hikmet sahibidir.
ELMALILI-100…………………………….Gerçek şu ki, O, herşeyi çok iyi bilen, her yaptığın bir hikmete göre yapandır!
YAŞAR NURİ-100………………………….Rabbim, dilediği şeyde çok ince lütuflar sergiliyor. Alîm olan O'dur, Hakîm olan O'dur."


Diyanet Vakfı 101. "Ey Rabbim! Mülkten bana (nasibimi) verdin ve bana (rüyada görülen) olayların yorumunu da öğrettin. Ey gökleri ve yeri yaratan! Sen dünyada da ahirette de benim sahibimsin. Beni müslüman olarak öldür ve beni sâlihler arasına kat!"
Elmalılı Hamdi Yazır 101-Ey Rabbim, Sen bana mülkten bir nasip verdin ve bana rüyaların tabirinden bir ilim öğrettin. Gökleri ve yeri yaratan Rabbim, dünya ve ahirette benim velim Sensin! Benim ruhumu müslüman olarak al ve beni iyiler arasına kat!" dedi.
Yaşar Nuri Öztürk 101 "Rabbim, sen bana mülk ve saltanattan bir nasip verdin. Olayların ve düşlerin yorumundan bana bir ilim öğrettin/olayların ve düşlerin yorumu konusunda beni eğittin. Ey gökleri ve yeri yaratan! Benim dünyada da âhirette de Velî'm sensin! Beni müslüman/sana teslim olmuş olarak öldür ve beni barışsever hayırlı kullar arasına kat!"



26-ŞUARA

83-Rabbi heb lı hukmev ve elhıknı bis salihıyn


Diyanet Vakfı 83. Rabbim! Bana hikmet ver ve beni iyiler arasına kat.
Elmalılı Hamdi Yazır 83-Ya Rab, bana bir hüküm ver ve beni iyiler zümresine kat!"
Yaşar Nuri Öztürk 83 "Rabbim, bana hükmetme gücü/hikmet bağışla, beni hak ve barış seven iyiler arasına kat!"

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa